miercuri, 22 aprilie 2015

poarta-ma!

Wrap elastic - bbc100% tricot interlock

Gargarita de la 2l la 8l (8000gr), ocazional la 18l-20l
Albinuta 1 zi pana la 4l (6000gr).

Mi-a luat ceva timp sa ma decid daca sa va povestesc  despre wrapul elastic (we) de la poarta-ma! sau nu. De ce? Primul meu sistem a fost un we poarta-ma!, primit in dar de la sotul meu,  pe cand Gargarita facea doua luni. Mai mult decat atat si pe Albinuta am pus-o in el, in acelasi wrap, din primele ei ore de viata. Tot wrapul acesta mi-a facut cunostinta cu o comunitate minunata de mamici, Poarta-ma ajutor in BW . In consecinta voi incerca sa fiu cat se poate de obiectiva, daca credeti ca nu reusesc sa fie cu iertare.

Recunosc ca prima oara cand am vazut cei 5m de  material, m-am gandit ca imi va fi aproape imposibil sa ma descurc cu el. Da,  te poate  intimida la inceput lungimea, dar  vei vedea cat de importanta este pentru a obtine  suportul necesar in cele trei straturi de material obligatorii. Dupa cateva incercari mi-a fost foarte usor deoarece materialul este extrem de placut  si usor de manevrat.    
Cand il pui pe tine nu trebuie sa te infasori strans, mulat (cum as fi tentata sa fac cu cel de la Isara care este din acelasi  tip de material, dar mult mai subtire) ci  exact ca atunci cand pui pe tine o bluza care nu este nici multa dar nici larguta/aerisita. Are o elasticitate ferma care te ajuta pe parcusul plimbarilor sa nu ti se lase materialul sub greutatea copilului. Lucrul acesta se datoreaza materialului din bbc 100% tricot interlock care face ca materialul sa aiba elasticitate doar pe latimea lui si extreme de putin pe lungime.

Sustine bine in plimbarile lungi si daca te decizi sa scoti bebelusul din sistem nu este necesar sa desfaci si sa refaci legatura. 

Dintre wrapurile elastice incercate de mine, materialul este undeva la mijloc ca grosime nu este nici cel mai subtire, dar nici cel mai gros si de aceea cred ca este potrivit din toamana pana in primavara.  Manduca si Isara fiind cele mai subtiri,  iar Boba si Ergo cele mai groase . Cele trei straturi de material obligatorii pentru sustinerea optima a bebelusului sunt echivalentul a trei body-uri de aceea este bine sa imbracati cat mai lejer copilul.

Gargarita s-a bucurat de el cam pana pe la 8l cand avea in jur de 8 kg.  L-am pus si mai tarziu in el pe la vreo 18-20l/12kg, chiar daca producatorul il recomanda pana la cca 10k. Am fost placut surprinsa sa vad ca materialul s-a asezat frumos si a oferit o sustinere potrivita fara sa se lase sub greutatea Gargaritei.  Oricum la 19l sugerez  pentru o plimbare mai lunga un sistem adecvat varstei si greutatii. 

Este un sistem ideal pentru mamici incepatoare si bebelusi mici  chiar din prima zi de viata.



Descriere producator:
100% bumbac tricot interlock, Oeko Tex 100.
Recomandat pentru purtatul copiilor intre 3 si 10kg.
O descriere ampla puteti gasi pe poarta-ma!.


Purtari placute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu