miercuri, 29 aprilie 2015

Manduca

Wrap elastic - 100% bumbac organic, jerseu bi-elastic, fara spandex

Albinuta 4l2s, 6.500 kg
Gargarita 2a8l, 14.500kg
Timp de testare: 2 saptamani

Multa vreme am asociat brendul Manduca cu ssc-urile (soft structerd carrier),  pana intr-o zi cand am citit ca au lansat modelul Sling. Evident ca in momentul acela m-am dus ca gandul la un sling cu inele. M-am inselat. Era vorba despre un wrap elastic. Deci azi vorbim despre Manduca Sling - wrap elastic (sau stretchy wrap cum i-ar spune terminologia de specialitate). 

Wrapul elastic Manduca Sling are o textura interesanta deoarece materialul este din jerseu si este elastic atat pe latimea lui cat si pe diagonala, iar pe lungime extrem de putin, spre deloc. Desi este subtire, sustine intr-un mod placut si face fata plimbarilor lungi. Daca te decizi sa scoti copilul din wrap si sa il pui la loc nu este necesar sa refaci legatura. 
Se aseaza foarte frumos si se aranjeaza extrem de usor deoarece are marginile custe in culori diferite, astfel incat se poate urmari linia materialului.


Poate fi purtat atat in fata cat si pe sold. Producatorul impreuna cu Trageschule Hamburg (scoala de bw din Germania) au creat o legatura, diferita de cea clasica, pentru a putea fi purtat si pe sold. Legatura respecta regula celor trei straturi obligatori de material pe spatele bebelusului pentru obtinerea sustinerii necesare. Am testat si eu aceasta legatura. Gargarita s-a distrat extrem de tare, iar Albinuta nu a fost extrem de incantata nici in casa nici afara. Pe parcursul unei plimbari de aproape o ora am simtit in permanenta nevoia sa sustin Albinuta cu o mana.  Personal as recomanda aceasta legatura mamelor cu mai multa experieta, acelora care stiu sa tensioneze un wrap tesut pentru ca legatura se face cu copilul in brate si necesita indemanare.


Wrapul  elastic Manduca se gaseste intr-o paleta interesanta de culori, iar albastru acesta este foarte frumos. Recunosc ca de cand sunt mama si de fetita rozul si movul sunt la putere, cu toate acestea culoarea ne-a transmis multa energie pozitiva si  chef de plimbare.

Cristina  ne povesteste si ea despre experienta ei cu Manduca Sling

Eu am avut o iesire cu Georgica de un an si vreo 9,5 kg in wrap elastic manduca. Am probat pentru ca eram curioasa daca tine. Si da, sustine un copil de 9,5 kg, fara sa fie totusi la fel de confortabil pentru umerii mei, cum este un wrap tesut, dar am tinut copilul la un traseu prin Bucuresti cu transportul in comun, un autobuz si doua metrouri si ceva de mers pe jos. Mi-a placut elasticitatea, felul cum se intinde pe copil. Pentru ca ziua de proba a fost una calduroasa de vara, pot spune ca, desi e cel mai subtire wrap elastic, mi s-a parut mai calduros ca un wrap tesut, poate si din cauza ca e obligatoriu sa port 3 straturi si sa fiu infasurata impreuna cu bebe. La wrap tesut evitam acest tip de lagaturi in zilele fierbinti de vara.

Despriere producator:
Testat și acreditat pentru bebelusi intre 3.5 kg - 15 kg - pentru confort recomandam folosirea pana la aprox 9 luni, 9 kg.
100% bumbac organic - productia intr-o fabrica certificata GOTS, in Europa.
material de cea mai buna calitate - jerseu bi-elastic care ofera elasticitate perfecta, fara spandex
O descriere ampla gasiti pe HipHip

Multumesc Bibliotecii Bucuresti pentru suportul acordat in realizarea acestui material.

Purtari placute!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu