marți, 5 mai 2015

Ergo

Wrap elastic hibrid 95% bumbac, 5% elasten, tehnologie 4D Stretch

Albinuta 4l, 6000gr
Timp de testare: 3 saptamani

Cand am primit wrapul elastic, Alexandra mi-a spus "sunt tare curioasa ce parere ai despre el!". Evident ca lucrul acesta m-a facut curioasa si pe mine. Cum am ajuns acasa, l-am desfacut sa il pipai pe toate partile.
Prima impresia a fost ca am in mana un wrap elastic gros,  gros, asemantor unui wrap tesut. Pot sa spun, cu mana pe inima ca este cel mai gros dintre toate cele pe care le
am probat/testat eu.

Prima oara cand l-am pus pe mine am simtit diferenta fata de alte wrapuri, ma refer la faptul ca este mai gros, asta nu inseamna ca este neaparat un lucru rau. Materialul pare destul de aerist, este confortabil si placut, dar  la temperaturi mai mari de 20 de grade nu mai este o varianta optima.  Pentru ca tehnologia 4D Stretch il face elastic pe toate directiile, se muleaza foarte bine si legatura o data facuta nu mai este necesar sa fie desfacuta si refacuta pe parcursul unei zile. Intr-una din zilele in care l-am folosit am fost intr-o plimbare la Brasov. Wrapul a stat pe mine toata ziua si legatura cu care am plecat de acasa a facut fata cu brio. Imaginati-va ca am scos fata si am bagat-o in wrap de multe ori, la restaurant, in parc, scutecit, alaptat etc.
Se tensioneaza usor ca un wrap tesut, deja gata imblanzit. Sustine la fel de ferm ca un wrap tesut in plimbarile lungi, desi  materialul este elastic nu s-a lasat deloc sub greutatea Albinutei.
Daca incepi cu acest wrap elastic hibrid trecerea la unul tesut va fi foarte usoara.

Avand in vedere tipul materialului producatorul spune ca se poate folosi atat in legatura clasica, cat si pe sold, dar si in spate. Personal nu am incercat aceasta ultima varianta, deoarece Alibinuta protesteaza cand vreau sa o pun in spate, indiferent de tipul sistemului folosit.

Are atasat un buzunar exterior, extrem de util, in care poti impacheta  wrapul atunci cand nu il folosesti, ocupind extrem de putin loc.























Descriere producator:

95% bbc, 5% elasten, Oeko-Tex Standard
Potrivit de la 3-14kg

Mai multe detalii  despre wrapul eslastic Ergobaby puteti gasi aici

Multumesc Bibliotecii Bucuresti pentru sprijinul oferit in realizarea acestei recenzii.



Purtari placute!

Madalina





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu