sâmbătă, 16 mai 2015

Mamagolo

wrap elastic, 100% bbc, tricot interlock

Albinuta 5l, 7000gr
Timp de testare: 3 saptamani

In jurul acestui wrap sunt numai povesti frumoase.
Sa incepem cu inceputul.
Cand mi-a scris Csilla (mama Mamagolo) ca ar vrea sa ne trimita un wrap elastic (we) si un sling cu inele ca sa va povestim despre ele am fost extrem de entuziasmata. Eram exact in perioada in care terminasem primele recenzii despre wrapurile elastice si ma pregateam sa le urc pe blog. Apoi subit m-a cuprins panica. Statusem ore bune cu celelalte wrapuri in brate, studiindu-le in paralel, care e mai gros, mai subtire, mai elastic, mai , mai si mai. Pentru moment am vrut sa aman publicarea celorlate recenzii, dar deja va promisesem ca le public. Dupa ce am intors wrapul pe toate partile, l-am purtat zi de zi, m-am hotarat sa va povestesc despre el. Apoi a urmat o perioada in care Gargarita s-a ambitionat sa nu doarma la pranz si seara cadeam cu totii lati de oboseala. Iar cand determinarea a fost maxima am ramas fara poze, fara toate pozele din telefon. Si uite asa am mai amanat cateva zile. Partea buna din toata aventura asta a fost ca am avut timp sa il port mai mult si sa ne bucuram de el.
Lucrurile au fost trasate de la bun inceput de catre Gargarita; el si-a adjudecat slingul (despre slingul Elemental in curand pe blog) si Albinutei i-a dat wrapul elastic. Poate si culoarea l-a inspirat in alegerea asta, un superb roz - somon, o culoare care te invita la relaxare. Si zau ca nu eram mare fan roz, dar uite cum te schimba un wrap elastic si Albinuta din el. Iar daca aceasta culoare nu este tocmai preferata ta,  cu siguranta vei gasi ceva pe gustul tau deorece este disponibil si in alte 7 variante de culori ;)
Este un wrap elastic extrem de placut, materialul este moale si usor de folosit. Interlock-ul este elastic doar pe latimea lui si extrem de putin, insesizabil as zice pe lungime. A venit cu mult praf de somn si chef de plimbari lungi.
In putinele  zilele mai calduroase a fot extrem de confortabil si nu ne-am incalzit, aici la munte temperatura a trecut mai rar peste 20 de grade in acesta luna de Mai. Este o idee mai subtire decat cel de la poarta-ma! si evident mult mai plin decat cel de la Isara ( il compar cu acestea doua pentru ca toate trei sunt acelasi tip de material- tricot interlock).
Testul de anduranta al acestui wrap elastic a fost dat de o plimbare lunga care s-a finalizat cu un tandem. La intoarcere spre casa Albinuta a stat in we mai bine de trei kilometri a mancat non stop, iar Gargarita a stat in ssc in spate. A fost una din cele mai lungi plimbari per pedes de la inceputul acestei primaveri si wrapul s-a comportat impecabil. Nu s-a last deloc sub greutatea Albinutei si nici nu am simtit nevoia de ajustari suplimentare, decat atunci cand ea vrut sa pape.  Wrapul elastic Mamagolo rezista!

Daca esti la inceput de drum in ale babywearing-ului ti-l recomand cu toata increderea, cu siguranta te vei indragosti de el!

Descriere producator:
Wrap elastic din bumbac.
Sustine pana la 9kg.
Elastic doar pe latime.

Mai multe detalii gasiti pe Mamagolo

Purtari placute!

Madalina



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu