luni, 25 mai 2015

Mamagolo

Sling cu inele Mamagolo, colectia Elemental - Cool as Tuborg -
Bumbac 100%, tesut simplu diagonal,  material nedublat
Albinuta 5l2s, 7000gr
Gargarita 2a 8l , 14.500 gr
Timp de testare 1l
Continutul coletului a fost adjudecat inca de la posta. Mi-a umplut sufletul de bucurie acest sling, deoarece Gargarita nu se mai lasa purtata de ceva vreme si uite asa pe nepusa masa a vrut in "ling", adica in sling sau putem sa ii mai spunem "alint cu inele" cum imi iese mie mereu de la autocorectul telefonului.  Nespalat si necalcat l-am pus pe noi si sincer nu credeam ca un sling poate sustine atat de bine un toddler.

Slingul este din material tesut simplu diagonal. Am obervat ca in ultima vreme multe mamici se asteapta ca aceasta tesatura sa fie identica cu cea a wrapului tesut, (ma refer la acele wrapuri tesute dublu diagonal, acestea fiind cele mai des intanite la noi. Diferenta consta in faptul ca la tesatura simplu diagonal (twill) firul de batatura (welft) sare cate 2-3 fire de urzeala (wrap) intr-o singura directie creendu-se astfel directia de diagonala. La tesatura dublu diagonala (cross twill) firul de batatura merge pe un rand intr-o partea, iar  pe celalalt rand firul merge in cealalta parte. Despre tipuri de tesaturi mai puteti citi aici.

Gargarita s-a asezat perfect in slingul Mamagolo, desi mi s-a parut un pic dificil sa trag materialul prin inele. Apoi am invatat urmatorea schema: unui toddler trebuie sa ii sustii greutatea ca sa poti trage materialul prin inele pentru ca altfel sub greutatea lui  materialul nu aluneca prin inele. Lucrul acesta desi mi s-a parut un minus initial s-a transformat intr-un plus rapid, pentru ca materialul nu se lasa si nu trebuie rearanjat.

Albinutei i-a placut slingul si indiferent de vreme somnul a fost de voie. Cu ea slingul s-a aranjat mult mai usor. S-a imblanzit dupa spalat, calcat si purtat si a devint mai maleabil. Ne-am simtit foarte bine pentru ca materialul este confortabil si placut. Tipul de tesatura iti da un sentiment de siguranta indiferent daca porti un bebelus mic sau un copilas mai mare .

Materialul este racoros in zilele calduroase; si nu creadeam ca o sa spun asta (si nu numai ca o spun, o si scriu) slingul acesta a fost mai placut in putinele zile calduroase decat ssc-ul pentru ca nu am transpirat in zonele de contact nici eu si nici Albinuta.

Culoarea aceasta este mult mai frumoasa in realitate si mai mult decat atat puteti transforma acest sling intr-unul unicat pictat sau brodat manual de catre echipa Mamagolo (cauta pe site colectia Unicate). Slingurile Elemental sunt disponibile intr-o paleta de 9 culori si poti opta pentru umar pleated sau gathered 

Descriere producator:
Sling cu inele, nedublat, 190gr/mp
Bumbac 100% , tesut simplu diagonal (twill)
Certficat Okotex si tesut in Romania.

Mai multe detalii puteti gasi pe Mamagolo

Purtari placute!

Madalina




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu