duminică, 5 iulie 2015

Colierele de babywearing



Mi-am propus sa va povestesc despre colierele de babywearing inca de cand am organizat concursul impreuna cu Bebe Bijoux - Coliere de alaptare si babywearing. Nu mai stiu exact ce si cum s-a intamplat dar am tot amanat.




Zilele trecute ne pregateam sa iesim la plimbare si nu gaseam niciunul dintre cele doua coliere din dotare. Le-am cautat vreo jumatate de ora pana am dat de ele, pana si Gargarita a ajuns la concluzia ca daca Albinuta e in wrap musai ii trebuie stelutele mov :).



Colierele de babyweaing le gasiti in mai multe variante din silicon, lemn natur sau crosetate cum sunt cele de la Jezebel Handmade.


De ce ne plac asa tare ?

- pentru ca bebele se joaca in voie in timp ce montez sistemul;


-  pentru ca sunt colorate, frumoase si cochete;


- cand alaptez  Albinuta se joaca cu margelele si nu butoneaza altceva, era o treaba daca ma desteptam in vremea in care era alaptat Gargarita;


- pentru ca pot inlocui cu succes orice alta jucarie in perioada eruptiilor dentare;


- daca copilul nu le-a confiscat deja si/sau se plictiseste de ele se pot transforma usor in accesorii fancy pentru tinutele mele;

- le pot face la comanda cu  marimea , forma si combinatia de culori dorite astfel incat sa se asorteze cu sistemele ergonomice din dotare.


Recomand insa sa aveti in vedere ca aceste coliere trebuie sa indeplineasca un minimum de norme de siguranta pentru bebelusi:
- cele din silicon sau plastic sa fie fara latex BPA/PVC, metale grele, colorate cu  vopsele speciale baby friendly;
- cele care contin margele din lemn, sa fie finistate astfel incat copilul sa nu se zgarie in ele, sa nu sara aschii, iar daca sunt colorate sa fie vopsite cu  substante baby friendly;
- cele crosetate - intrebati destalii despre proprietatile lanei si cum a fost aceasta vopsita;
- snururile sa aibe sisteme de siguranta astfel incat sa se inchida /deschida fara sa se raneasca copilul. Daca au un sistem care le face sa se deschida cu usurinta la tensionarea firului astfel incat copilul sa nu se "spanzure cu ele " accidental cu atat mai bine.

Voi pe care le preferati ?

Plimbari placute

Madalina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu