joi, 9 iulie 2015

Mamagolo In

Slin cu inele Mamagolo, colectia In - Bujori -  
In 100%
225gr/mp
Eva , 20 luni si 12 kg
Timp de testare 10 zile 


Wow! Și m-a izbit culoarea bujorilor din gradina bunicii, cand am desfacut pachetul. Mi s-a umplut inima de bucurie cand l-am vazut. Eh..cand am pus si mana pe el, m-am mai potolit, era destul de aspru si baţos dar nu puteam renunta! L-am bagat la un ciclu scurt de spalare cu obisnuita soseta trasa peste inele ca sa nu trezesc tot blocul, uscare la aer in vant, calcat cu abur si....proba! Sustinerea foarte buna, excelenta as spune la 12 kg de energie pura dar tot dificil de tras prin inele. L-am innodat, l-am trecut printre inele, deznodat, innodat, calcat din nou cu abur. A doua proba, acceptabil la reglaje dar inca neimblanzit. Seara l-am intins pe pat si i-am zis: " in seara asta dormim impreuna, frumusete!"



Jur ca e cea mai buna metoda de imblanzit inul! Dimineata era moale si alunecos in mana, m-am indragostit din nou! Ne trebuia un motiv de plimbare in sling asa ca ne-am setat ca destinatie de joaca un parc mai indepartat. De data asta l-am manevrat cu mai multa usurinta, incomparabil mai moale si mai maleabil decat in prima zi. Are o sustinere extraordinara si e un sling racoros, cu o textura rugoasa si totusi alunecos. Umarul gathered este foarte confortabil si usor de purtat

Calitati:
Sustinere excelenta pentru toddleri;
Racoros, inul este materialul cel mai potrivit pentru vara;
Culori frumoase si vii;
Textura placuta, satinat;
Este un sling compact, se strange micut si incape in orice poseta.

Neajunsuri:
Nu l-as recomanda unei mamici la prima experienta cu slingul, are nevoie de putina atentie si munca sa poata fi imblanzit dar rezultatul merita efortul!

Detalii producator :
In 100%
225gr/mp
Mai multe detalii puteti gasi aici.


Sa va purtati frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu